Saturday 28 July 2012

~ Di AnTaRa GaMbAr2 YaNg MeNaRiK MiNaT AkU..SaKSiKaN ! ~

1) Kucing - sedang berehat nampaknya...maklumlah...puasa...hihi

2) Time nak berbuke tu..carilah juadah kt bazaar Encik Singa....ni nak makan mak sendiri pulak

3)..klu aku kt tempat ni...confirm gayat...tp mmg sungguh menakjubkan...

4) wah....agak menyeramkan...

5) ni apahal pulak ni....? hihihi

6) kembar Siam - Siam pn x kembar mcm ni...

7) tangga ni mcm mane nak panjat? baru 2 step dah jatuh balik...kannnnnn

8) hurmmm..pelik...x patah cume pecah...

9) crocodile yang cube makan 'crocs' juge....

 10) superhero yang didapati bersalah...hik hik

11) ni confirm photoshop tp aku kagum sbb tak nampak fake...

12)...ini mcm biasa tapi still NICE...

13) ala tomey-tomey...oink oink

14) mcm mane keyboard pc aku leh ada kat sini...?

15) basikal sape yg kena rangkul dgn pokok ni?

16) hahahaha...mmg promosi tipu giler....

17) apa nih...? geli pulak nengok nyer...

18) ular dari antartica kowt...hik hik

19) wahhhhh...suke benor teman nengok pic ni...kagummmm....hihi

20) ko hado..? mewah betul kete ni......

21)...ni kalau buat masak..masak ape yg paling sesuai...?

22) auwww....sutun...hik hik

23) menggerunkan....

24) ni lah yang dinamakan rumput karpet..uikss

25) cenggini aku pun leh buat...hahaha

26) lawak r pic ni...mcm zebra tu geli dengan lipas terus lompat kat leher zirafah..haha

27) ni la dia...Raja Bab1 segala Raja....besar mak hai...

28) kesian ler natang tu wahai doggy.....

29) cantik tul pemandangan ni...kecil sgt nampaknya unta2 tu...

30) betul2 seni natang ni.....kagummm..superb....!



sekian....hihihi

No comments:

Post a Comment