Monday 12 December 2011

~ PeRsELiSiHaN FaHaM...kEw..? ~

..salam..aku saje nak luahkan di sini...bagaimana perasaan aku sekarang terhadap adik-beradik dan keluarga aku.. hurmmm..sebenarnya kami tiada sebarang masalah..mmg takde...apa2 masalah yang timbul dalam keluarga..kami akan selesaikan bersama..selesaikan dengan semangat kekeluargaan yang kuat..

baru2 ni aku bermimpikan arwak kakLong aku...dalam mimpi tu kakLong cakap "dik...janganlah buat alang macam tuh, sian dia...dia dah tua..pergi la jenguk dia..."

sejuk hati aku mimpikan kakLong...keadaan kakLong masa tu kurus..(tak gemuk spt semasa hidupnya)..pakai gaun...hik hik....hilang rindu ni seketika...tp yang aku pelik kenapa plak kakLong cakap macam tuh..? aku tak berselisih faham dengan alang (abang aku no.3)..cuma skang ni aku tak jenguk dia...itu pun baru sebulan..bukan setahun...itu pun disebabkan aku sibuk yang sangat2...sibuk yang aku tak pasti bila sudahnye...
tapi kenapa plak kakLong cakap macam tuh..? ape aku dah buat? aku tak buat ape pun...takde nak bergaduh sebab harta pun..takdenya nak bertumbuk sbb tanah..sebab semua tu takde...yang ada cuma HATI....jadi nak rebut atau gaduh apenya...lain r kalu arwah mak, abah, kakLong and angah banyak tinggalkan harta...klu ada pun aku relakan semua tu diturunkan kepada anak masing2....sikit pun tak ralat....ish ish...
hurmmm....letih dah...malas nak fikir...betul la alang tu dah tua...tp kata orang sepatotnya semakin tua...TAHU la apa yang sepatotnya...perlu ke nak ajar...? perlu ke nak beritahu? tapi tengok macam makin BONGOK....argghhh...persetankan dia...jujurnya memang aku terasa hati dengan dia...tapi lantaklah..klu ada pun yang terguris...biarlah aku pendam sendiri....chowww....

No comments:

Post a Comment