Wednesday 29 May 2019

UNTOLD STORY - YAB TUN DAN PEMIMPIN DUNIA

Image may contain: 1 person, sitting and indoor
SUMBER: INTERNET @ MR. GOOGLE
Suatu ketika dulu, pemimpin dunia Vladimir Putin hadir sendiri ke kediaman Dr. Mahathir menuntut ilmu TANPA BERJADUAL; dan tiap kali beliau memberikan pendapat pula (jarang sekali & amat segan pula beliau pandang direct ke mata Dr. Mahathir) kerana lawatan beliau ke kediaman Dr. Mahathir ketika itu katanya teringin nak dapatkan tips & nasihat supaya segera menyelamatkan negara Russia suatu ketika dulu ketika ekonomi mereka dilanda kemelesetan (angkara penyembah2 setan).

Tahukah kita semua...?

Tak pernah2 dibuat oleh mana2 pemimpin akhir zaman setakat ini seorang kuasa besar dunia (blok agama Nabi Isa) mengadap seorang 1 lagi pemimpin dunia (blok agama Nabi Muhammad) yang bakal menguasai pemerintahan akhir zaman di masa depan kelak "selepas pemimpin yang betul" mewarisinya nanti.

Dan selepas mendapat nasihat Dr. Mahathir, wabak merosotnya ekonomi Russia & benua Eropah pada "tahun tersebut" ANEH SEKALI menjadi mujarab sekali kesannya dan Russia keluar dari masalah ekonomi dunia. Akibat BERKESANNYA sentuhan Dr. Mahathir inilah (tanpa dunia mengetahuinya, akhirnya Malaysia dihadiahkan oleh negara Russia peluang untuk terbangkan MANUSIA PERTAMA yang berpeluang solat secara terapung atas tiket ANGKASAWAN di angkasa lepas selama berhari² berminggu² & menjadi rekod pertama dunia di akhir zaman & peluang ini tak pernah pun dikurniakan. Pada ketika inilah ILMU FEKAH dalam bab tayamum menjadi 1 BAB BAHARU kerana wuduk boleh disempurnakan cukup dengan menekap di dinding Stesen Angkasa dan arah kiblat adalah direct ke BUMI kerana kelajuan tawaf stesen angkasa lebih laju dari putaran bumi. 

BAHKAN kalau ikutkan hukum Solat pula sepatutnya seorang Muslim kena solat (5 kali DARAB 16 kali dalam Stesen ISS) sebab kat ISS maghribnya 16 kali syuruknya pun 16 kali kerana dalam masa 24 jam terbit terbenamnya matahari berlaku sebanyak 1 kali setiap 90 minit; dan anak Melayu adalah pemegang rekod akhir zaman ini. (Pemuda hensem itu anak seorang wali tinggi Negeri Sembilan.) 
.
No photo description available.
SUMBER: INTERNET @ MR. GOOGLE
Russia bukan tak tahu menahu siapa orang MELAYU, bahkan dekat Russia sahaja terdapat ratusan KERIS MELAYU yang bersepah² dalam simpanan bangsawan ELITE mereka sedangkan keturunan mereka bukanlah penjajah, faham tak...? Patutnya penjajah ler yang banyak koleksi harta² rampasan; bahkan di universiti terkemuka Russia sudah jelas menyediakan SUBJEK BAHASA MELAYU sebagai 1 mata pelajaran yang apabila dituntut kebanyakan anak² Russia maka sikap mereka akan jadi SANGAT BAIK dan jauh lebih Melayu dari anak Melayu yang harini gilakan seluar jeans sedangkan mereka di sana mengimpikan kalaulah dapat jadi macam orang Melayu, sweet jer...

Selepas pertemuan Vladimir Putin inilah, maka ikatan antara perdagangan Petroleum dikatakan akan dibuat menggunakan matawang emas, tidak lagi menggunakan matawang DIGITAL (yang boleh dibuat² angkanya). Sejak dari peristiwa inilah Malaysia adalah satu²nya negara milik umat Islam (rasanya 1st di dunia sebelum difollow negara lain) yang diberikan PAKEJ VIP untuk memiliki pesawat tempur Sukhoi (mungkin versi 30MKM). Katanya pesawat ni boleh terapung macam "pepatung" dan gostan di udara PADA 1 TITIK SAMA, sedangkan pesawat lain kena KONA PUNYALAH JAUH untuk kembali ke titik koordinat yang sama. Harap korang paham ler...

Dr. Mahathir adalah anak Melayu berdarah kerabat pada sebelah emaknya dari Diraja Kedah DIRECT dari susur galurnya Merong Mahawangsa yang berjalurkan Nabi Iskandar Zulkarnain yang disebut namanya jelas dalam kitab purba sejak ribuan tahun dulu. Adalah menjadi sebab kenapa KENAPA SAMPAI SEKARANG ini pun banyak wali² dunia pandang SANGAT TINGGI dengan Dr Mahathir. Adalah sebabnya kenapa pemimpin² luar diam² datang menuntut ilmu dengannya. Ada sebabnya kenapa orang² ARAB jatuh cinta dengan Malaysia. Mestilah bersebab kenapa Yahudi Zionis undurkan tentera dari mengepung pejabat pemimpin Palestin ketika tangan Yasir Arafat DAIL TELEFON Dr. Mahathir, dengan hanya 1 sentuhan TANDA AMARAN dari Dr. Mahathir jer... Tak sampai beberapa jam tentera Yahudi undur dari kepungan TANPA SOAL pun...
Image result for tun m & yasser
SUMBER: INTERNET @ MR. GOOGLE
Menaip lebih² pun nanti akan nyebabkan baka-baka JAHAT dari golongan taksub pimpinan pujaan meroyan tak sudah walhal si penulis status ini LANGSUNG TAK PERNAH MENGUNDI lagipun golongan² kami ni HANYA memihak pada baka² BAIK jer. Tau tak... Ada yang melabelkan anak² bini pemimpin² negara PUN tak pakai tudung apa barang nak ikut dia, kan...? Jawapan mudah untuk golongan cikai dari puak² undi bendera masuk syurga ini HANYA SATU jer jawapan yang layak diberikan iaitu...? Apa barang nak dibandingkan mereka yang LEGEND ini (di akhir zaman ini) sedangkan anak Nabi Nuh pun degil tak ikut nasihat sampai Allah bagi warning kepada baginda dari mendoakan anaknya yang derhaka, alangkan isteri Nabi Luth pun tak ikut nasihat beliau sebelum bandar kediaman mereka diletupkan akibat ditebalikkan namun derhaka juga untuk melihat ledakan radiasi dengan menoleh ke belakang, kan...? Apakah sebagai anak Melayu & sebagai seorang LELAKI ISLAM tidak pernah terdetik di hati mereka untuk menasihati isteri masing² agar menutup aurat...? Maka sudah semestinyalah mereka ada melakukannya MUNGKIN setiap bulan, mungkin setiap minggu, bahkan mungkin setiap malam sebelum tidur pun menasihati berulang tanpa bosan, makanya MUNGKIN kat akhirat esok² terlepas beban ini pada suami di MAHSYAR kalau isteri mereka mati dalam keadaan berbaki tak ikut nasihat suami, apabila suami ditanya tuhan depan isterinya di akhirat, maka terlepaslah suami soleh di dunia... Jaga² dosa & pahala. Slek semacam jer SIAP...!!! ;) 
Image result for tun m & vladimir putin
SUMBER: INTERNET @ MR. GOOGLE
Apa guna perasaan SENTAP "tengah² baca status ni" sedangkan diri si pembaca jelas terbukti dari BAKA JAHAT yang memecahkan umat...? Sebesar manakah jasanya kamu wahai si pembaca pada umat Muhammad, pada agamanya, pada bangsanya, pada negaranya...? Sembang kencang jer lebih kat internet, ntah² zakat fitrah pun bayar mintak baki, ...? Tahu kan...? Bukti aku ni BAKA JAHAT ialah aku rasa SAKIT GILER lepas baca status ni walhal kenapa mesti aku SAKIT sedangkan penulis tak sebut nama empunya watak pun...? Ramai yang pertikaikan perbuatan Dr. Mahathir hari ini tapi ramai baka JAHAT dari pimpinan pujaan yang suka pecah belahkan umat Muhammad ni tak perasan kami & Dr. Mahathir mewarisi "sebahagian" ilmu Nabi Khidir (beliau masih hidup lagi), sampaikan Nabi Musa yang menganggap dirinya paling tahu segala²nya pun dititahkan tuhan mengadap Khidir sedangkan Musa boleh sahaja berbicara buat panggilan secara LIVE dengan tuhan tanpa perlukan iPhone apakan lagi Whatsapp.... Faham ke tak ni...? Faham ke kenapa Baginda Musa yang rankingnya dah pun RASUL tetap 3 kali gagal dengan seorang manusia "tak dikenali" yang rankingnya setakat Nabi jer (di zaman drama ini berlaku)... Kalau level ni pun masih tak lepas² apakan lagi tak pernah diceritakan oleh pimpinan pujaan yang pecah-belahkan umat dengan penebaran penyakit kebencian sesama saudara, maka bersegeralah SEMBELIH SIFAT BINATANG (Al-Baqarah) dalam jiwa baka² JAHAT ni sebelum layak jadi manusia (Al-Imran). 

Berbeza sungguh golongan mata LEBAH dan mata LALAT. Berbangganya kami mewarisi baka BAIK (yang dianggap jahat oleh golongan cikai maca sebahagian si pembaca) sebab keturunan² kami sentiasa menambah baik nilai hidup orang ramai. Tak macam anak² JAHAT (yang bajet dirinya baik) yang dilahirkan ibunya sendiri sampaikan ke saat ini pun terbukti suka memecah-belahkan umat di alam maya dengan SKILL VIRALNYA sebab bencikan sekian² pemimpin. 

Buktinya....? Sakit giler aku baca status ni sebab POINT DIA 100% betul bahkan hati aku mengesahkannya BETUL PULAK, sedangkan NAFSU JAHAT aku trigger jari-jemari aku bilang supaya segera menibai status ni lekas sebab aku ni SEMEMANGNYA dilahirkan untuk mewarisi BAKA JAHAT...? See...?
Rasakan...!!!

(Sengaja perenggan terakhir ni diHIGHLIGHTkan dengan suntikan rasa riak, sombong, dan takabur pada takat lebur dalam status artikel ni supaya mudah nak merangsang sifat JAHAT dalam baka famili warisan Abu Jahal & Abu Lahap yang duk baca senyap² status MULIA ni. 
Image result for tun m & vladimir putin
SUMBER: INTERNET @ MR. GOOGLE
Kalau anda masih dimainkan MUSUH lagi, keluarlah dari permainannya. Manusia menjadi MUSUH kepada apa yang tak diketahuinya. Kerana sejarah yang salah ditulis semula oleh MUSUH yang menang. 

"Dia Mengajar Manusia Apa Yang Tak Diketahuinya"
{ Wahyu Pertama , Ayat Ke-5 }
Misi Terahsia/1210

SUMBER: Misi.Terahsia

No comments:

Post a Comment