Friday 7 October 2011

..Ya AllAh...TaBaHkaN HaTi ku..

…macam aku cakap sebelum ni..ada perkara lebih baik tak tahu daripada tahu..sebab biasanya kalau tahu…ia bisa melukakan kembali hati yang cuba disembuhkan..pada siapa ingin aku mengadu lara hati? Pada siapa harus aku ceritakan duka yang kembali bersarang ini? Lumrah, dalam perhubungan kasih dan sayang…pantang bagi aku untuk berkongsi..NO WAY!!! Aku tak mahu dan tak sanggup berkongsi orang yang aku kasih dengan orang lain!! Dan sesekali aku tak mahu  berebutkan seseorang yang pastinya nanti tidak akan menjadi milik aku yang hakiki….


Yew, aku mengaku banyak melakukan kesilapan..mmg banyak…aku lah yang paling nakal..jahat dan segalanya…yang buruk serah pada aku..yang hina tudinglah kat aku..TAPI ingin aku tegaskan di sini..senakal-nakal aku, sejahat-jahat dan seburuk-buruk aku..tidak akan sekali aku berkongsi kasih sayangku dgn orang lain WAIMA sekadar ciuman!!!!!!


Aku lebih rela hidup sendirian..aku lebih rela menyepi kan diri…daripada harus dan terpaksa berkongsi atau berebutkan seseorang… aku takkan berkongsi dan aku  juga takkan sekali berebut mahu kan seseorang…TIDAK!!!...  hati ini baru jew nak sembuh..baru jew nak kembali rasa bahagia..tapi setelah kisah silam itu aku ketahui..hati aku HANCUR…..sehancur-hancurnya….


 Pesanku dari lubuk hati yang paling dalam buat mereka,
AKU TAK MAHU JADI BATU PENGHALANG KEPADA KEBAHAGIAAN KORG..TERUSKANLAH…AKU DOAKAN KORG BAHAGIA..TINGGALKAN AKU KERANA KEBAHAGIAAN KORG ITU BUKAN PADA AKU….AKU RAYU..AKU RAYU…TINGGALKAN AKU SENDIRIAN..BIAR AKU KUTIP KEMBALI SISA-SISA SEMANGAT UTK MENERUSKAN HIDUP DAN KASIH INI….TANPA TERUS DISAKITI BEGINI….AKU INGIN SENDIRI…


Ya Allah…aku tidak sempurna maka dengan itu tabahkanlah hati  aku ini….aku tidak kuat maka Kau kuatkanlah jiwa aku ini..aku semakin lemah dan lemah…


KINI : aku terpaksa belajar SENYUM dikala mengetahui orang yang dikasihi menyayangi ORANG lain...!!!!!



No comments:

Post a Comment