Friday 27 January 2012

:: KiSaH CiNtA KeTiGakU ::

berakhir sudah hubungan dengan B...aku kembali sendiri.... oooppsss....sendiri kew...? sebenarnya pada ketika hubungan aku dan B sedang berantakan..kalau tak silap dalam bulan Ogos 2009 itu...aku telah berkenalan dengan seorang selebriti....perkenalan yang tidak disengajakan telah membuahkan kemesraan yang mendalam....
siapa selebriti ini..?? dengan bangganya aku perkenalkan selebriti ini sebagai C...seorang artis yang sentiasa low profile...sering melakukan watak² utama yang baik..tertib lendit dan sopan santun dalam drama yang dilakonkan...malah yang paling popular adalah watak C sebagai seorang *****
sebagai orang awam di Malaysia ini aku juga merupakan salah seorang peminat C...bagai pucuk dicita ulam mendatang aku menjalinkan hubungan dengan C...memang bahagia malah bangga....kebahagian yang jelas terpancar di anak mataku....
..namun macam biasalah...lautan mana yang tidak dilanda badai....begitu juga dengan hubungan kami...ia juga sesuatu yang merimaskan...masakan tidak..klu nak berjumpa...hanya di rumahnya sahaja...tak boleh nak hang out bersama....dah tu pulak...nak bergambar sama pun tak boleh..katanya tak mahu menjadi kontroversi...nak jaga imej dia sebagai seorang artis yang 'bersih'...mulanya aku boleh lah terima alasan itu tapi lama-kelamaan bosan juga....terlalu banyak karenah dan 'protokol' C sepanjang perhubungan...jadi aku pun naik rimas kan...mengalahkan berkapel dengan ratu plak.....
begitulah kisahnya..kisah cinta aku yang ketiga ni boleh r dikatakan cinta kilat....huhuhu....yelah..tak smpai 3 bulan pun...hubungan kami putus pun secara neutral....aku diam dan dia pun diam......senyapppppppppp.......
aku tak ralat pun dengan kisah cinta ketiga ini...maklumlah...berkasih dengan seseorang yang ada nama...menjadi pujaan ramai perempuan dan lelaki² gay & pLu...jadi apa nak diherankan walau putus sekalipun hubungan kami......


No comments:

Post a Comment