Friday 6 January 2012

-- Ku BaWa HaTi YaNg LuKa --

...wah..tgk tajuk entry ni pun dah jiwang habiskan...hahaha..saja je propa..mcm "orang² lain" juga...katanyer...yang suka propa dan mengkeparatkan dirinya...

citernya cenggini...pasal "orang² lain" yg suka mengutuk, mengata, mengumpat dan memfitnah aku...macam² citer dah aku dengar..dari macam² mulut yang bercerita...pendek kata..."orang² lain" tu menggambarkan aku ni pada mereka dan keluarga mereka tu tak ada baik langsung!!! 100% buruk dan tak gune...dengan kata lainnya very² bullshit la...semua tak betul..ini tak betul..itu tak betul..aku kontrol sana kontrol sini..aku menentukan semua dalam hidupnya...semuanya aku la...hurmmm..TAPI nasib baiklah ada dikalangan mereka dan keluarga mereka ni BERANI & kembali bertanya kepada aku...apa yang ditanya aku jawab...apa yang tak ditanya...aku diam la..xkan nak memburukkan "orang² lain" yang dah memang BURUK sangat² tingkah lakunya kan...? mereka juga nak kepastian..pada mereka² ni aku ucapkan terima kasih, bagus dan tahniah...

mula² dengar pasal "orang² lain" yang memfitnah aku ni...aku terasa menyirap juga..berasap jugaklah telinga kan...nak jawab satu-persatu setiap tuduhan yang dilemparkan...hurmmm berbaloi kew...? bila fikir sekali..mcm perlu aku jawab..fikir ag sekali..aku ketawa...fikir fikir lagi...letih dah nak layan...fikir dan fikir lagi..kalau aku jawab...haaa...same je la aku dengan "orang² lain" tu....hahahahaha....sebab pada aku "orang² lain" yang aku maksudkan ni dah jadi.....
GILA...!!!!
so..daripada layan karenah orang GiLa...baik aku buat tak tahu jew...takut silap haribulan aku pun sama GiLA...!!!!!! kepada "orang² lain" tu aku suka nak mengingatkan kepadanya sebuah pepatah cina..itupun kalau "orang² lain" faham...."jangan menggigit tangan yang menyuap kamu makan" dalam maksudnya tu...silap haribulan "orang² lain" fikir aku tak nak bagi dia makan plak kan....hahahahaha

No comments:

Post a Comment