Friday 4 November 2011

:: kerJa..kerJa..kerJa ::

i love my job...i love my job...i love my job...kata2 semangat utk diri sendiri....kih kih...

saje nak post sikit cerita pasal keje...sejak habis Aidilfitri lepas...rasanya jarang dapat cuti setiap weekend...tp aku tak kisah as long aku enjoy dengan ape yg aku buat...kannnnn

boleh r dikatakan setiap minggu ada je event and program yang ofis buat..baik di peringkat negeri mahupun peringkat nasional...tapi takdelah semuanya aku terlibat kan...itupun naik jenuh rasanya aku nak attend mane yg diarahkan...hahahahaha....

nak tau...inilah di antara event / aktiviti yang ofis aku  anjurkan...jeng jeng jeng...

* Program Semarak Bangsawan "Malim Deman" pd 23 - 25 Sept 2011

* Jelajah Bangsawan "Mestika Bumi" pd 1 & 2 Okt 2011


* Program Semarak Bangsawan "Puteri Selindungan Bulan" pd 14 - 16 Okt 2011

* Festival Dikir Barat pd 17 Okt 2011


* Rhythms of Kinabalu pd 21 - 23 Okt 2011


* Festival Kolam Antarabangsa pd 22 - 23 Okt 2011




* Program Semarak Bangsawan 
"Kemala Sakti Kesuma Ningrat" pd 28 - 30 Okt 2011
[best gak citer nih...hero dia nama Diwan Nawi...katenyer peserta program Pilih Kasih..artis extra-turn Bob Mesra (Petronas kowt..)]
[inilah herOnya....nape muka sedey bro...? tersingkir awal kew?]

dan seterusnya....

* Inspitari 2011 pd 29 Okt 2011

Inilah antara event2 yang aku terlibat same...penat siot..tp takpe..coz i love my jOb...hahahaha..

namun...dalam banyak2 program yang telah dianjurkan dan bakal dianjurkan..aku tertunggu2 program yang ini...nak tahu ape...ini dia... "Syarahan Perdana Budaya Bersama YABhg Tun Dr. Mahathir Mohamad" yang akan diadakan pada 10 Nov 2011 di Palace of The Golden Horses, Seri Kembangan....aku tertunggu2 sebab Tun Dr. M adalah IDOLA aku...sumber inspirasi aku...aku sayang beliau sgt2...seorang Negarawan yang tiada tolok bandingnya...

i love u Tun....

pas Syarahan Perdana ni pula akan berlangsung 1 ag event pd 12 - 13 Nov 2011 - Festival Kesenian Orang Asli & Peribumi 2011 yg akan diadakan di FRIM, Kepong...

DAN....
* Program Semarak Bangsawan "Merong Mahawangsa" pd 18 - 20 Nov 2011

[program bangsawan terakhir tahun ni.....]


disebabkan program-program inilah..banyak meeting nak kena attend..dr Shah Alam...MATiC...kt HQ apatah lagi...pas meeting...meeting ag...pastu meeting ag....hahahaha...tapi aku tetap seronok...siyes seronok....!!! 

hurmm...lupa lak...just nak kongsi..biasanya aku dipanggil bertugas untuk Unit/Jawatan Kuasa PROTOKOL, SAMBUTAN, FOH dan UNDANGAN....maknanya..setiap kali event..aku and rakan2 akan jadi barisan paling hadapan sewaktu ketibaan tetamu undangan dan VVIP..serta perlu memastikan setiap urusan protokol dipatuhi...gitewww....

begitulah kisah aku, dah bertahun dah macam ni sikit pun aku tak merasa jemu....i love my job....hahahahaha....kehidupan dan kerjaya...tak boleh dipisahkan...katanyer...walau penat mcm mane pun...aku senang dan bahagia dengan ape yang aku ada skang...adios!!


Nota : kesibukan ini salah satu punca aku putus tunang...nak wat camne...redha jew....





No comments:

Post a Comment