Saturday 12 November 2011

:: MajLis KonvoKesyen Kolej Universiti MAHSA ::

...assalamualaikum...tarikh 11.11.11 adalah satu tarikh yang menjadi sejarah & bakal menjadi kenangan PALING MANIS buat...Iwan.....sebelum aku teruskan coretan ini; aku ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan setinggi2 tahniah buat Iwan, juga setinggi-tinggi terima kasih buat mak and abah...atas kejayaan dalam akademik juga atas didikan yang sempurna....amin... hehehe...

so..pagi tu aku tak terus masuk keje..tapi aku perlu luangkan masa untuk sama2 berkongsi rasa keterujaan ini...bersama Iwan, mak & abah....pas jew parking...aku tgk Iwan sibuk menelefon mak & abah...dalam waktu yg sama...orang ramai dah pun memenuhi lobi PICC...

x lama pastu..mak & abah pun sampai... setelah itu Iwan pn bergegas ke tempat rakan2nya berkumpul dan aku plak serta mak & abah....naik ke Aras 3 untuk masuk ke dalam dewan...
ha...inilah dia mak & abah Iwan....
yang ni plak suasana dalam dewan...mase ni semua ahli akademik, pro-canselor and geng lom masuk ag.....x lama pun kami mnunggu....terus majlis berlangsung....dan inilah pic2 yang bakal menjadi kenangan terindah dalam hidup Iwan...


 berdebar-debar rasanya saat nak menerima skroll.......
 dug dag..dug dag..dug dag...berdegup kencang jantung....hahahahaha


 terima sudah.....lega...hik hik.....










inilah dia..moment yang akan menjadi kenangan paling indah dalam hidup Iwan....hik hik hik...pas jew majlis...dia sibuk bergambar dengan kawan2...xpew...ini jew mase yang ada nak jumpe kengkawan kan...mak & abah plak sibuk tercari2 mana plak anak kesayangan diorg ni....
jangan isau mak  & abah..ada dia tuh....biasalah..kadang2 anak mak & abah ni...getek jugak...hahahaha....

selesai majlis...aku dan Iwan bawa mak & abah p makan kat Medan Makan Taman Warisan kat Precint 16....leh tahan sedap makanan kat situ....huhuhu..... THEN..setiap yang bermula pasti akan berakhir,...maka disitulah pertemuan kami berakhir..mak & abah nak ke Nilai (umah Imot) sebelum balik Segamat...aku plak hantar Iwan semula ke PICC dan terus berangkat balik ke ofis....hihihi....Tahniah Iwan !!

JENG JENG JENG....sempena konvo ni...aku ada hadiah istimewa untuk Iwan.....


No comments:

Post a Comment