Wednesday 16 November 2011

.../sambungan :: kerJa..kerJa..kerJa ::

..nampaknya bulan Nov ni memang padat dengan event...ada tu plak smpai tak tahu langsung ada event...ish ish...selepas SPB bersama YABhg Tun M...sambung plak dengan Festival Kesenian Orang Asli & Peribumi Malaysia 2011.... 

..hujung minggu pulak akan berlangsung program Semarak Bangsawan...kali ini dibawakan oleh DBKL...dengan tajuk Merong Mahawangsa...alahai...sama la mcm citer yang diproduce oleh KRU Group tu....tapi ni format pementasan...

pastu pulak....ini dia...
 Festival Kesenian Kanak² 2011....dulu..ia diadakan secara besar² untuk FKK Kebangsaan jew...la ni untuk peringkat negeri pun kena wat besar² gak....mana tak sibuknyer kan.....yang kat atas ni...di bawah seliaan dan anjuran JKKN Terengganu....
 yang ni plak...bawah JKKN WP Kuala Lumpur..... di peringkat HQ....Festival Kesenian Kanak² ini adalah di bawah seliaan Bahagian Bimbingan Seni & Budaya...menyelia FKK di setiap negeri di Malaysia ni...
jeng...jeng...jeng...yang di atas ni memang HUGE EVENT....pening gak pale...aku bertugas untuk yang ni...biasalah....USHER/FOH.....dan Protokol katanyer....tak menang tangan rasanya...tapi takpew...kesibukan ini buat hidup kita takde r bosan sangat.....takde masa dah nak menung sana menung sini....klu ada pun wktu dalam LOO....... Festival Kesenian Kanak² ni memang dah used to it....tp festival yang ni...dari 2006 aku kat JKKN ni...ini kali pertama aku dengar....dan kena bertugas....
Festival Kesenian Rakyat Malaysia....(FKRM).....rasanya yang julung² kali diadakan...atau pun memang pernah di anjurkan sebelum ni cume aku jew yg lepas pandang...hik hik hik....

..begitulah kisahnya....bertugas...berkhidmat...kerja...kerja...kerja...tapi aku tetap cintakan kerja aku....i luv my job.... hurmm...event bulan 12 plak..??? tgu....aku tengah wat paperwork ni...dan sdg tgu quotation....

No comments:

Post a Comment