Saturday 12 November 2011

KONSERT DI RAJA DI ISTANA BUDAYA

KONSERT DIRAJA 2011...tanggal 10 Nov 2011..sebuah konsert telah dianjurkan oleh Istana Budaya, KPKK yang di dedikasi kepada DYMM Seri Paduka Baginda Yang Di Pertuan Agong dan DYMM Raja Permaisuri Agong - sempena tamat tempoh perkhidmatan dan pemerintahan baginda pada hujung tahun ini sebagai PENAUNG negara tercinta Malaysia...semoga Allah swt mencucuri rahmat ke atas Baginda dan keluarga..amin...
sewaktu di ofis...sehari sebelum itu..aku telah diminta oleh pihak pengurusan untuk turut same menonton konsert ini...dengan bangganya aku turut mengundang 10 orang teman-teman dan ahli keluarga untuk turut serta...dalam 10 ni termasuklah Iwan, Man  dan cousin aku... jeng jeng jeng...Iwan waktu tu berada di kampungnya..jd aku bgtau Iwan tentang konsert ni...kebetulan dia blk kL pun hari Rabu..wahhhhhhh...teruja tul dia...'terima kasih Abang..terima kasih'....aku pun seronok sangat dia happy...

DAN...inilah diantara moment-moment yang sama2 kami saksikan pada malam konsert itu...ia turut dihadiri oleh YB TPM, Menteri KPKK, para DUTA Asing di Malaysia, VVIP dan dif-dif kehormat....Saksikan......
















 Lupe plak nak bgtau yang konsert ni turut dijayakan oleh para artis tanahair...BOB, Dato' Khatijah Ibrahim, Adira, Suki, Dato' Yusni Hamid, Haziq dan Saleem.... Syafinaz & Kump. KOir Kebangsaan pun ada...

Memang best r konsert ni..nampak gah dan berprestij....semua tetamu undangan aku termasuk la cousin, Iwan dan Man happy sangat2.... Daulat Tuanku!!

No comments:

Post a Comment