Friday 16 September 2011

‎..aNd nOw..iTs tOo LaTe tO sHoW yOuR hOnEsTy..

benar seperti yang dijangka...
aku sering ditipu oleh manusia2 yang kononnya paling setia
yang kononnya paling sejati...dalam perhubungan..

setelah penipuan / pembohongan terbongkar
baru nak mengaku itu dan ini..
bukankah sudah terlewat untuk itu..setelah hati tertutup untuk menerima
sebarang pengakuan dan alasan...

namun, yang paling aku tak boleh terima
apabila dia tetap meneruskan lakonannya....

sorry to say, aku tak boleh menerima situasi ini lagi
aku mahu semua ini berlalu
aku mahu semua ini NYAH terus dari hidup aku..
kan lebih senang hidup sendiri tanpa ada sebarang 
perhubungan yang padat dengan kepalsuan???

aku ingin sendiri...terus sendiri...
biar aku ditemani malam yang sepi
biar aku hidup sendiri kerna mati juga sendiri
hati ini dah mula BENCI
benci yang bukan sedikit...tapi benci yang pasti 
akan kukuh seperti bukit pada segolongan manusia
yang terlalu HIPOKRIT
mengakui dirinya adalah yang terbaik...setiap satu salahku sering diungkit
sepertinya akulah manusia yang paling sakit
tidak seperti dirinya yang katanya baik...tapi sebenarnya
BULL SHIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


suatu ketika dahulu, aku sering menyalahkan diri...kerana tidak 
berlaku adil pada dirinya..sering menimbulkan kecurigaannya..sering menjentik hatinya...malah puncaknya aku rasa dia TERLALU BAIK untuk aku perlakukan sedemikian...


tapi kan ini semua kuasaNya...aku tak sesal kerana setiap yang berlaku ada sebab dan puncanya....sekarang aku tidak lagi merasa bersalah padanya..sebab sejahat2 aku..
aku tidaklah menipunya sepanjang masa...(dalam bulan puasa pun masih MAMPU menipu aku...terBAEK!!!!!!!)

No comments:

Post a Comment