Friday 16 September 2011

..SaLaM...dEmAm iTu sAtU KiFaRaH..

kali terakhir aku demam bulan 7 tahun 2009, maknanya dah lebih 2 tahun aku tak demam...maka kali ini bulan 9 tahun 2011..aku kembali demam..tp tak lah seteruk demam aku tahun 2009 tuh..masih boleh bangun..boleh menyuap nasi ke mulut..masih ada selera..waktu tengah demam ni ..abg aku satu keluarga datang menjenguk...mereka datang dr kampung...alhamdulillah...ada gak yang datang kan...hik hik 


citer balik pasal demam nih, biasanya aku demam atas sebab sesuatu..kalau dulu aku demam kerana stress di tempat keje...tapi kali ini aku tak pasti sebab apew...nak kata stress tak de la pulak...biasa2 jew...tp tak aku nafikan bhw ketika ini aku tengah rindukan seseorang....rindukan buah hati aku di kampung.....inilah dia...


haaa..inilah pengarang jantung aku...hafiz.....selain hafiz aku sering rindu yang dua org nih....



hurmmm...inilah penangan rindu kan.... mungkin ketika ini aku sedang merindui seseorang selain dari mereka... namun aku keliru pada siapa harus aku labuhkan rindu ini.... rindu ini penuh kengiluan...kesayuan dan aku sering termenung menanggung kerinduan ini...


tidak mengapalah....demam yang ku tanggung ini..bersebab...esok lusa baiklah ia...demam ini juga merupakan kifarah atas dosa2 yang pernah aku lakukan sebelum ini...mungkin puncanya kerana rindu...tapi setiap kejadian Allah swt itu punya sebab yang kadang waktu kita sendiri tak terfikirkan..... Bersyukur......

No comments:

Post a Comment