Sunday 11 September 2011

bErAyA Di rUmAh AbAnG..bErSaMa aDiK-bErAdiK yAnG LaiN

salam..ari ni kami adik-beradik berkumpul di rumah abg no.6 (panggilan abg andak / bandak)..dari umah gerak jam 11 pagi...smpai lokasi dah kul 12.30....pehhh...penat gak lah...baru jew duduk smpai pulak kakak sepupu dengan sorg anak buah...maka bertambah la jumlah pengunjung tadi...haaa...nak tau...kesukaan kami ni klu berkumpul ramai2 begini...mmg suke berkaraoke...apa lagi...umah bandak mmg ada set karaoke...mcm2 suara sumbang berkumandang....tapi tujuan aku kali ni sbb aku suke dgn masakan yang abang aku sediakan....lagi sekali nak cakap..yg abang aku sediakan...maksudnya setiap juadah abg aku masak sendiri..... antara favourite kami...inilah dia.....


ikan tilapia salai....sedap siut.....mmg bertambah nasi di pinggan...hik hik...camne nak diet nih..?


pastu ada pulak nasik hempap, rendang, lontong, mee goweng dll....
rasanya macam nak makan semua....tapi nasi punyer pasal....tak pandang ni semua...


urmmmm.....rasa makin bersemangat pulak nak jamu kawan2...so setelah berbincang (xde la smpai wat solat istikharah)..maka dgn ini diumumkan...aku nak wat jamuan raya kecil2an  utk rakan2 semua pada 13 Sept 2011 di rumah aku (Cheras) jam 6.00 petang - 11.00 malam..jemputlah datang nnt yew.....tp jangan lah harap aku wat juadah yang sama...mane yang aku tahu nak wat jew lah yew.....hahahahaha

No comments:

Post a Comment