Tuesday 27 September 2011

~ pErHiMpUnAn BuLaNaN & WaRnA-WaRnI mErDekA rAyA 2011 ~

salam..dah lama juga tak post apa² kat blog aku nih..so ari ni aku update kan la kisah majlis yang dianjurkan kat tempat keje aku....majlis ni berlangsung dgn meriahnya wlu di awal pagi berlaku beberapa perkara yang tak dirancang dan boleh reduce semangat aku dan rakan² yang bertungkus lumus memastikan majlis ni berlangsung dengan hebat.....

akhirnya...berlangsung juga walau taklah sehebat mane tapi tetap meriah dan ceria....

jangan xtau...dapat gak aku Anugerah Pegawai Contoh Bulanan (Januari)
alhamdulillah..... 

 dengan rakan² seperjuangan

 yang aku sayang

 yang menjadi orang kuat disebalik penganjuran majlis ini..

kami ni kerja gile @ gile kerja...

 suka bergurau...

 sakat-menyakat....dan mencerca...

 walau ada rasa kurang sikit sbb dua orang adik aku...Jue & Sazura takde....

 pic kenangan bersama Tuan Haji Mesran
Timbalan Ketua Pengarah (KK)

 meraikan rakan² yang lain

 sentiasa bersatu padu pun.....

 menerima sijil Anugerah Pegawai Contoh Bulanan
dari YBhg Dato' Norliza Rofli, Ketua Pengarah Jabatan....

 kek ni berperisa Choc Moist

 yang ni plak Cheese...

 dan yang ni...Tiramisu...aku pun tak faham apa kebendenyer....
saja tempah sama,...cuma beza dari segi warna tema dan perasa....hik hik

 kawan baik aku...yang sama gila...same ting tong....baru pas cukur misai








 Cik Rosniah.....

 Encik Rosli..Pengarah JKKN Selangor

 besday dia semalam (26.09.2011)

 ...urmmmmm..tedapnyer....

 mane satu kek mane satu kain pn takleh nak cam...

 nak bawa balik semua kew...?

 dengan kawan baik aku juga...yg suke ketawa dan senyum...Midi

 rrrr....Fung.....

 hadiah pemenang kuiz.....katanyerrrrr

bersama Sijil Anugerah yang aku perolehi...
kenangan tu....hik hik

No comments:

Post a Comment